Start czystego pld

Doom Doom-ek w wp.pl
Nie, 21 Maj 2006, 19:04:36 CEST

----- Original Message -----
From: "Adam Ryba" <adam.ryba w gmail.com>
To: "PLD: Users list (Polish)" <pld-users-pl w lists.pld-linux.org>
Sent: Sunday, May 21, 2006 7:00 PM
Subject: Re: Start czystego pld

06-05-21, BeCe <boski_cinek w o2.pl> napisał(a):
> I tak sie szykuj na rozne przeboje po uruchomieniu. Ja np. musialem sie
> dobre kilka razy wracac do RescueCD zeby doinstalowac rozne rzeczy, bez
> ktorych system nie wstawal, a o ktorych nie wspomniano w dokumentacji
> (np. mingetty).

Jak to zrobiłeś? :-) Jeśli instalowałeś zgodnie z instrukcją, to
musiałeś zainstalować chkconfig, który ciągnie za sobą rc-scritps,
który z kolei wymaga mingetty.

--
Adam 'Pooh' Ryba

No czyli co ja jeszcze dokladnie mam doinstalowac tak zeby poszlo ??
(wszystko bylo instalowane zgodnie z instrukcja obslugi xD. Poza Vim-em.
zastapilem go mc bo w vim-ie sie nie lapie :P)