Start czystego pld

BeCe boski_cinek w o2.pl
Nie, 21 Maj 2006, 19:37:03 CEST

Adam Ryba napisał(a):

> Jak to zrobiłeś? :-)

Lata praktyki;).

> Jeśli instalowałeś zgodnie z instrukcją, to
> musiałeś zainstalować chkconfig, który ciągnie za sobą rc-scritps,
> który z kolei wymaga mingetty.

Moze cos przeoczylem. Swoja droga fajnie by bylo, gdyby te podstawowe
rzeczy wrzucono do czegos na ksztalt paczki basesystem.

Co do twojego pytania z drugiego mejla (bo z cytowaniem przeszedles tam
samego siebie, odpowiadajac pod sygnaturka):
1. Jezeli jestes pewien, ze wpisy w fstab i konfiguracje bootloadera
masz poprawna, to widac problem lezy gdzie indziej. Ale gdzie, to juz
musisz madrzejszych ode mnie zapytac (na tej liscie jest ich sporo).
--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"