Start czystego pld

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Nie, 21 Maj 2006, 23:24:50 CEST

Doom napisał(a):
> Tak przy okazji to ja mam sata :) Na RCD moduly sie laduja.... Narazie
> mam dev i devfs a nie udev jak cos moge zmienic :P I jeszcze jedno jak
> robilem geninitrd -v -f /boot/... To normalnie ladowal Sata i jeszcze
> jakies inne rzeczy (niepamietam juz ) wiec chyba to nie kernel...

Tak przy okazji, to może byś porządnie podał co tam masz dokładnie, bo
przeglądam ten wątek i widzę same urywki informacji.

1. Sprzęt: chipset, dysk.
2. Układ partycji - dokładnie, razem z fs.
3. Wpisy w lilo.conf/menu.lst - dokładne, razem z append.

A ponadto, jeśli używasz devfs już przy bootowaniu, to może sprawdź jak
podajesz partycję / dla kernela przy starcie.
Bo devfs potrzebuje nie /dev/sda7, ale
/dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/part7 (sprawdź sobie dokładniej w:
/usr/src/linux/Documentation/filesystems/devfs/README).

--
WK
Wypusty: