Start czystego pld

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Pon, 22 Maj 2006, 00:45:28 CEST

Dnia 21-05-2006, nie o godzinie 23:04 +0200, Doom napisał(a):

> Tak przy okazji to ja mam sata :) Na RCD moduly sie laduja....

No to prawie w domciu jesteśmy, geninitrd miewa problemy z SATA - nie
ładuje wszystkich wymaganych modułów. Strzelam że nie ładuje głównego
modułu do sata, na RCD:
# lsmod | grep sata
potem generujesz initrd z opcją --with

> mam dev i devfs a nie udev jak cos moge zmienic :P

Koniecznie zmień, devfs to zabytek ;)

>  I jeszcze jedno jak
> robilem geninitrd -v -f /boot/... To normalnie ladowal Sata i jeszcze
> jakies inne rzeczy (niepamietam juz ) wiec chyba to nie kernel...

pewnie ładował scsi_mod i sd_mod a zabrakło sata_*

PS opcja root= w bootloaderze jest dobre podana?
--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat w pld-linux.org