Start czystego pld

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 22 Maj 2006, 15:22:42 CEST

On Mon, May 22, 2006 at 03:18:47PM +0200, Doom wrote:

> A po wpisie odrazu zostanie zaladowany modul ? Wydaje mi sie ze nie. A
> komp sie laduje z RCD czyli nie korzysta z modprobe.conf na dysku przy
> starcie...

co jest potrzebne do wygenerowania initrd w /boot
1. e/fstab
2. e/modprobe.conf

to była podpowiedz do braku modułu w initrd i tyle
dodaj wpis i man genintrd && genitrd -v aaa werjajajka

m.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba