Start czystego pld

Pon, 22 Maj 2006, 16:04:35 CEST

Doom napisał(a):

> Miales racje nieladuje sata :P Ale niewiem jak mam zaladowac ten modul...
> Jak chce znalezc albo zaladowac poprzez modprobe "nazwa modulu" to
> wywala mi:
> Niemoze zaladowac /lib/modules/2.6.14-0.8 Niema pliku albo lokalizacji
> W folderze /lib/modules/ mam folder 2.6.14.7-5 (tak jak jadro).
> Mozna gdzies ustawic skad on ma brac info o modulach (ewentualnie moduly) ?
> Czy np. przeinstalowac paczke modutils ???

Na moje oko, to ty generowałeś initrd bez chroot do właściwego systemu.
Ktoś ci już napisał instrukcję:
boot RCD
mount -o opcje -t fs /dev/sda7 /gdzieś
mount -o bind... <proc sys>
chroot <punkt montowania /dev/sda7>
geninitrd -v --with=<moduł stata twojego chipsetu> /boot/initrd 2.6.14.7-5

Po szczegóły wróć do listu, o którym wspominam.

--
WK