laptopowcy peldowcy (suspedn, acpi, hibernate, inne)

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 23 Maj 2006, 08:04:43 CEST

On Mon, May 22, 2006 at 05:44:30PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Przecież ja nic nie mówię :-) Do usypiania kompa klawiszem też mam własny
> skrypt podięty bezpośrednio pod acpid.

hibernate-ram ? or coś innego ?
u mnie po hibernate do ramu się xfs rozjechał.
kurcze, musze to pomęczyć, pomocy :)
a i najchętniej jajko normalne bez rekomplikacji rpma jak się da

:)

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba