laptopowcy peldowcy (suspedn, acpi, hibernate, inne)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 23 Maj 2006, 10:06:27 CEST

Dnia wtorek, 23 maja 2006 10:02, Michal Abramowicz napisał:

> to też odkryłem, ino  mam pytanko, czy
> po ponwnym otwarciu klapy twój display dobrze
> działa ? czy musisz go pobudzać?
> umnie niestety czarno, musze poklikać po nim, gupi intel 915gm,

U mnie jest OK (nvidia), o ile usypiam w trybie graficznym albo na konsoli
jest framebuffer(ng). Po uśpieniu w trybie czysto tekstowym po obudzeniu
grafika jest totalnie wyłączona i nie ma możliwości ponownie jej włączyć.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V