laptopowcy peldowcy (suspedn, acpi, hibernate, inne)

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 23 Maj 2006, 10:22:49 CEST

On Tue, May 23, 2006 at 10:06:27AM +0200, Łukasz Maśko wrote:

> U mnie jest OK (nvidia), o ile usypiam w trybie graficznym albo na konsoli
> jest framebuffer(ng). Po uśpieniu w trybie czysto tekstowym po obudzeniu
> grafika jest totalnie wyłączona i nie ma możliwości ponownie jej włączyć.

inhel i915gm cośtam

$cat work/PLD/FU-v2060/test1.sh
#!/bin/sh
/usr/bin/chvt 12

echo "idziem spac" > /dev/console
sync
sleep 2
ifdown eth0
/usr/sbin/vbetool vbestate save > /root/aaa
sync
echo mem > /sys/power/state
ifup eth0
/usr/sbin/vbetool vbestate restore < /root/aaa
/usr/bin/chvt 12
echo "idziem pracowac" > /dev/console

no teraz sprawdzić na pld ;-) z xfs + szyfrowany / ;-)
bo nie chcę zeby coś się zprukało.
a jak nie xfs to ext3, ma się nie prukać ;-)
abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba