Gnome 2.14 i ikonki na pulpicie

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Wto, 23 Maj 2006, 22:35:41 CEST

On 5/23/06, Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> wrote:
> jeśli wg Ciebie to złe zachowanie to powinnaś zgłosić bug do
> bugzilla.gnome.org. zachęcam przed tym do przejrzenia archiwum
> nautilus-list.

Na początek chciałam się upewnić czy to aby na pewno nie tylko u nas ;)
Niemniej fakt - przeczytam sobie to całe nautilus-list bo mocno mnie
ciekawi czym się kierowano usuwając istniejącą już opcję konfiguracji.

--
Pozdrawiam,
Liliana