Gnome 2.14 i ikonki na pulpicie

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Wto, 23 Maj 2006, 22:04:54 CEST

Dnia Tuesday, 23 of May 2006 00:39, Fryderyk Dziarmagowski napisał:

> lepiej niech się na pulpicie pokazuje wszystko, łącznie z dyskami
> sieciowymi i 12stoma partycjami na 4 dyskach. będzie ładniej i
> szybciej.

Nie chodzi o to żeby wyświetlać wszystko tylko o to żeby użytkownik sobie to
tak ustawił jak mu pasuje, a żeby programista nie musiał kodować każdej
jednej pierdółki. W innych środowiskach graficznych jest to zrobione tak że
tworzysz sobie skrót do danego urządzenia i po sprawie. Jak chcesz mieć do
jednego to masz do jednego, jak do dwunastu to do dwunastu, jak chcesz mieć
kosz w każdym rogu pulpitu to nie ma problemu. Hmm, a może ten sam mechanizm
zadziałałby w GNOME, w końcu pliki desktop są chyba międzyplatformowe...

> nie używasz, nie wiesz o czym mówisz - nie wypowiadaj się.
Przyganiał kocioł garnkowi. Ale ok, wiem, nie powinienem, przepraszam.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny