Gnome 2.14 i ikonki na pulpicie

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Wto, 23 Maj 2006, 23:51:11 CEST

> Chodziło mi o pliki desktop, a nie o linki symboliczne. Ale linki też są
> jakimś rozwiązaniem.

Ciut szybszym niż tworzenie plików desktop - starczy na Desktopie ln
-s /mnt/win/* .  ;)

> No bez przesady, fstaba nie modyfikuje się znowu tak często. Przecież system
> ma skończoną liczbę urządzeń i interfejsów...

Tu masz rację, niemniej jak każdy chyba informatyk jestem stworzeniem
leniwym. Jeśli maszyna może coś zrobić za mnie - to dlaczego nie? ;)

Aczkolwiek w obliczu problemu z mount na który właśnie trafiłam ten z
dyskami wydaje się jakby mniej upierdliwy ;) Nie da się otworzyć
płytki z listy urządzeń/partycji/jakkolwiek to nazwać/* i każde
kliknięcie na ikonce płytki powoduje przyrost kolejnej pozycji do
mtaba (pozycja typu /dev/cdrom /media/NazwaPlytki-X gdzie X jest
numerem kliknięcia). Wczesniej bylo ze nie jestem priviledged, ale juz
sie doczytalam ze nie moze byc wpisow w fstabie. Jedyna droga to nie
klikać za dużo i wejść przez katalog /media. Widzę że problem pojawił
się 18.04 na dev bez rozwiązania - jakieś zmiany w tym temacie może?

--
Pozdrawiam,
Liliana