Gnome 2.14 i ikonki na pulpicie

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Wto, 23 Maj 2006, 23:36:43 CEST

Dnia Tuesday, 23 of May 2006 22:34, Liliana Ziolek napisał:

> Tak też ostatecznie zrobiłam - symbolic linki do folderow z partycjami
> rzucone na pulpit spełniają swoją rolę,
Chodziło mi o pliki desktop, a nie o linki symboliczne. Ale linki też są
jakimś rozwiązaniem.

> tyle że do tej pory jak
> zmieniłam fstaba to automagicznie mi się to przekładało na skróty, w
> tej chwili musze to robić ręcznie.
No bez przesady, fstaba nie modyfikuje się znowu tak często. Przecież system
ma skończoną liczbę urządzeń i interfejsów...
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny