[amd64 ac] php 5.1.4 memory fault

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pią, 26 Maj 2006, 09:01:49 CEST

Witam.

Właśnie wstałem rano po wczorajszej ciężkiej walce z serwerem przy
próbie upgrade php z 5.0.

Coś takiego:

echo '<? echo 'costam'; ?>' | php.cli

wypisuje mi ślicznie tego cośtama i zdycha z sygnałem 11.

Jednocześnie Apacz (1.3.36) po zaaplikowaniu mod_php zdycha oczywiście
od razu po uruchomieniu.

Problem był zarówno z gotowymi paczkami, jak i zbudowanymi z src.rpm
(without apache2 i parę innych niepotrzebnych rzeczy)

Udało mi się jakoś doprowadzić serwer do stanu używalności nie
instalując wszystkich paczek php (tzn. poinstalowałem tylko
najpotrzebniejsze, ale nie wiem czy któryś klient nie zamami sobie
użycia czegoś więcej) - nie mogę stwierdzić który moduł powodował padaczkę.

Ktoś się z tym spotkał czy to ja mam takie p...ne szczęście?

ethanak