strona

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Nie, 28 Maj 2006, 12:01:04 CEST

spider w linux.pl wrote:

> a co ma piernik do wiatraka ?

A nic... tak tylko upierdliwy jestem ;) W końcu gość pytał o polska
stronę hehe, że zacytuję:

"Ale mnie chodzi o polską strone pld przecież była jakaś"

Dla pełnej jasności mnie jej domyślny język nie przeszkadza ;)

A wogóle to EOT bo coś raźnym krokiem na manowce dyskusja zdąża, a
sprawa z początku wątku i tak się już wyjaśniła ;)

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] Edukacja ludzi, którzy nigdy niczego nie kwestionują, nie jest ani możliwa, ani konieczna --- Joseph Heller