Webmail - Co polecacie ??

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pią, 26 Maj 2006, 15:07:34 CEST

> Pozwolę się z tym nie zgodzić. Ostatnio miałem przypadek odwrotny,
> squirremail odświeżał zawartość katalogu kilka minut a horde kilka
> sekund. Liczba maili kilka tys.

W moim przypadku wazniejsze jest jak kilkuset rownoczesnie
korzystajacych klientow obciaza maszyne, a nie jak dlugo sie otwiera
folder :) Horde przy 400-500 rownoczesnie klikajacych osobach zjada dual
xeona 3.2 GHz z 4 GB ram na sniadanie. Squirrel moze wolniej czyta
foldery, ale przy takiej ilosci uzytkownikow maszyna jest duuzo mniej
obciazona.

M.