Webmail - Co polecacie ??

Mateusz Kamiński matipl w ds.pg.gda.pl
Pon, 29 Maj 2006, 21:58:40 CEST

Dnia 26.05.06 o godzinie 14:32 +0200, użytkownik Pawel Koska napisał(a):

> Dlatego pozazdrościłem horde i chcę go mieć u siebie :)

Ja uzywam horde-imp od kilku lat na maszynie Pentium 3 ok 800MHz i dziala
bardzo szybko, ost. bardzo ladnie sie zmienil na plus (usunieto wiele
bledow i dodano ludzkiej funkcjonalnosci). Wszystko paczki z PLD Ac.
Jakis czas temu zmienila sie jego konfiguracja, bo wiekszosc konfiguracji
przebiega przez WWW, na nic sie zdaje reczna edycja plikow :/

--
Mateusz 'matipl' Kamiński