Webmail - Co polecacie ??

Łukasz Buczyński buczo w atol.com.pl
Pią, 26 Maj 2006, 17:00:49 CEST

Pepe napisał(a):
> Pozwolę się z tym nie zgodzić. Ostatnio miałem przypadek odwrotny,
> squirremail odświeżał zawartość katalogu kilka minut a horde kilka
> sekund. Liczba maili kilka tys.
Potwierdzam dokładnie tak samo, przykład otwierania katalogu z pld-users
mam archiwum od lipca tamtego roku squirrel otwiera to jakieś 2 minuty
horde kilka sekund, patrzyłem na pre cache itd imapowe ale w obu
przypadkach konfiguracja taka sama.

--
/* Łukasz Buczyński - Atol Sp. z o.o. - http://atol.com.pl     */
/* net/sys admin    - Tel: (077) 45 10 107, 45 10 207          */