Webmail - Co polecacie ??

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pią, 26 Maj 2006, 22:45:02 CEST

(Fri, 26 May 2006 17:00:49 +0200) Łukasz Buczyński:

> Potwierdzam dokładnie tak samo, przykład otwierania katalogu z pld-users
> mam archiwum od lipca tamtego roku squirrel otwiera to jakieś 2 minuty
> horde kilka sekund, patrzyłem na pre cache itd imapowe ale w obu
> przypadkach konfiguracja taka sama.

A masz włączone w wiewiórze filtrowanie wiadomości? Tam defaultowo filtry
sa zapuszczane przy każdym logowaniu można zmienić aby sprawdzał tylko
dla nowych wiadomości.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 PLD Linux User/Admin/Developer