vmware

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 29 Maj 2006, 08:03:06 CEST

Dnia poniedziałek, 29 maja 2006 02:59, Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako Charles, wystukała:

> hmm po zbudowaniu z cvsu:
> $ vmware
> vmware: error while loading shared libraries: libsexy.so.2: cannot open
> shared object file: No such file or directory

Z mojego śledztwa (i trochę domysłów ;-) ) wynika, że VMware jest statycznie
zlinkowany z libsexy*.so.1, przez co przy budowaniu z CVS-u nic się nie
zmienia w tym temacie. Co nie zmienia faktu, że po ręcznym dodaniu linków
w /usr/lib: libsexymm.so.1 -> libsexymm.so.2 i libsexy.so.1 -> libsexy.so.2
VMware działa poprawnie. Oczywiście wymaga to zainstalowania go z --nodeps
po update libsexy*.
Na szybko to można by było zrobić pakiecik, który będzie wymagał
libsexy.*.so.2, dostarczał libsexy*.so.1. Albo dodać te linki do bieżących
libsexy*.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V