vmware

Charles kkrenski w gmail.com
Pon, 29 Maj 2006, 13:16:19 CEST

Dnia poniedziałek 29 maja 2006 08:03, Łukasz Maśko napisał:
> Z mojego śledztwa (i trochę domysłów ;-) ) wynika, że VMware jest
> statycznie zlinkowany z libsexy*.so.1, przez co przy budowaniu z CVS-u
> nic się nie zmienia w tym temacie.
Nie, gdyby był statycznie to nie byłoby problemu. Jest dynamicznie i wymaga
konkretnego soname biblioteki. "Budowanie" w przypadku VMware polega de
facto na "spaczkowaniu" już skompilowanego softu - nie masz żadnego wpływu
na jego np. wymagania dotyczące wykorzystywanych bibliotek.
Jest jednak opcja budowania --with internal_libs (niestety nigdy jej nie
testowałem).

> Co nie zmienia faktu, że po ręcznym
> dodaniu linków w /usr/lib: libsexymm.so.1 -> libsexymm.so.2 i
> libsexy.so.1 -> libsexy.so.2 VMware działa poprawnie.
O... Na to nie wpadłem...

> Na szybko to można by było zrobić pakiecik, który będzie wymagał
> libsexy.*.so.2, dostarczał libsexy*.so.1.
To jest jakieś rozwiązanie. Machniesz speca?

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski