[AC] sshd (scp) się przytyka - ki czort?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 29 Maj 2006, 10:21:56 CEST

Próbuję właśnie przerzucić trochę danych w mojej sieci lokalnej za pomocą
scp (konkretnie protokół fish z KDE). Zauważyłem, że to cholerstwo mi się
przytyka. Zapuszczam kopiowanie, transfer idzie, ale w pewnym momencie
staje. Po jakimś (losowym) czasie idzie dalej. Tylko ten losowy czas mierzy
się w sekundach, raz było to nawet naście sekund. Taka czkawka jest dla
mnie niezrozumiała, zwłaszcza, że komputery się widzą i z siecią wydaje się
nie być problemu (bezprzewodowa na jednym, przez router D-Linka po kablu do
drugiego).
Czy ktoś zaobserwował coś podobnego u siebie, czy to jakaś lokalna
niepoprawność działania? Może jakaś podpowiedź, na co zwrócić uwagę (wydaje
mi się, że wszystko sprawdziłem). Pozdrawiam.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V