[AC] sshd (scp) się przytyka - ki czort?

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Pon, 29 Maj 2006, 10:29:45 CEST

Dnia poniedziałek, 29 maja 2006 10:21, Łukasz Maśko napisał:
> Próbuję właśnie przerzucić trochę danych w mojej sieci lokalnej za pomocą
> scp (konkretnie protokół fish z KDE). Zauważyłem, że to cholerstwo mi się
> przytyka. Zapuszczam kopiowanie, transfer idzie, ale w pewnym momencie
> staje. Po jakimś (losowym) czasie idzie dalej. Tylko ten losowy czas mierzy
> się w sekundach, raz było to nawet naście sekund. Taka czkawka jest dla
> mnie niezrozumiała, zwłaszcza, że komputery się widzą i z siecią wydaje się
> nie być problemu (bezprzewodowa na jednym, przez router D-Linka po kablu do
> drugiego).
> [...]
Na fishu zauważyłem właśnie generalnie dużo mniejszą przepustowość niż
normalnym scp spod konsoli. Czemu - nie wiem, nie miałem czasu zgłębiać, po
prostu używam scp ;)
--
Jacek Rzęsista
GG 61213