vmware

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Pon, 29 Maj 2006, 14:24:38 CEST

Osóbka znana jako Charles, wystukała:

> Nie, gdyby był statycznie to nie byłoby problemu. Jest dynamicznie i
> wymaga konkretnego soname biblioteki. "Budowanie" w przypadku VMware
> polega de facto na "spaczkowaniu" już skompilowanego softu - nie masz
> żadnego wpływu na jego np. wymagania dotyczące wykorzystywanych
> bibliotek.
> Jest jednak opcja budowania --with internal_libs (niestety nigdy jej nie
> testowałem).

Ciekawe. Jak miałem w systemie *so.2 to vmware krzyczy o *so.1
Jak dobudowałem starsze biblioteki (zawierające *so.1), to teraz krzyczy
o *.so.2
W *obu* *wypadkach* pomaga "podlinkowanie" brakujących bibliotek do
istniejącej wersji...

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl