[AC] sshd (scp) się przytyka - ki czort?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 29 Maj 2006, 21:26:28 CEST

Dnia poniedziałek, 29 maja 2006 12:18, Robert Tomasik napisał:
[...]
> Mam dokładnie taką samą konfigurację (D-Link, wifi) i obserwuję dokładnie
> te same objawy. Jeszcze się nie zagłębiałem w przyczyny takiego stanu
> rzeczy ale zaczyna mnie to coraz bardziej denerwować, więc takrze z
> chęcią poznam rozwiązanie.

No to może niestety ten D-Link tutaj psuje :-/ Jak mogłem odsuwałem od
siebie taką możliwość, ale może coś w tym jest. Ja czasami mam taki objaw,
że wogóle ruch mi ustaje. Widać sieć (skan otoczenia ją wykazuje), ale
żadne pingi nie przechodzą. Pomaga wyłączenie routera na dłuższą chwilę
(kilka minut), aczkolwiek był taki moment, że musiałem go zresetować do
ustawień fabrycznych i od nowa ustawić. Kurcze :-/

Tylko że zazwyczaj chodzi dobrze i stabilnie.

Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V