Re: [AC] sshd (scp) się przytyka - ki czort?

Arkadiusz Kurylowicz arek w dos.pl
Wto, 30 Maj 2006, 13:06:22 CEST

Witam,

RT> Mam dokładnie taką samą konfigurację (D-Link, wifi) i obserwuję dokładnie te
RT> same objawy. Jeszcze się nie zagłębiałem w przyczyny takiego stanu rzeczy ale
RT> zaczyna mnie to coraz bardziej denerwować, więc takrze z chęcią poznam
RT> rozwiązanie.

Może problem tkwi jednak w samych urządzeniach.

Miałem  onegdaj  zestawiony  pomiędzy  dwiema  podsieciami  bridge  na
dLinkach.  Urządzenia  pod  obciążeniem  zachowywały  się  dziwnie   -
dokładnie  wg.  opisu  (sprawdzane pingiem) - minuta działania - nagle
parę  sekund przerwy i znów, taka czkawka. Doradzono mi wówczas zmianę
urządzeń  na  inne,  bo  ponoć  tego  typu zachowanie jest dla dLinków
typowe.  Zmieniłem - zapomniałem o problemach - od tego czasu odradzam
stosowanie urządzeń tej firmy.

--
Arkadiusz Kuryłowicz
www.Digitel.pl, Bielsko-Biała, (+33) 8193586 w.21