[AC] sshd (scp) się przytyka - ki czort?

Łukasz 'LCF' Jagiełło lcf w ds.pg.gda.pl
Śro, 31 Maj 2006, 10:23:29 CEST

Zero, kierunkowy dzien dobry Panstwu jestem Andrzej 'The Undefined' Dopierała :

Dokładnie to samo:
winscp - 300-400kb/s
scp    - 8-10MB/s

--
*|   / /  / ___/ __/  Łukasz Jagiełło                         |*