[AC] sshd (scp) się przytyka - ki czort?

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 31 Maj 2006, 10:17:48 CEST

On Mon, May 29, 2006 at 10:21:56AM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Czy ktoś zaobserwował coś podobnego u siebie, czy to jakaś lokalna
> niepoprawność działania? Może jakaś podpowiedź, na co zwrócić uwagę (wydaje
> mi się, że wszystko sprawdziłem). Pozdrawiam.
u mnie windowsowcy tez marudza ze winscp dziala strasznie wolno, ok
300kB/s (polaczenie to 100mbit w najwezszym punkcie, klienci - p4
1.5ghz, serwer 2x xeon 3ghz ;)

po scp leci prawie max, wiec.. to nie to.
jako ciekawostka - ten serwer jest na redhacie(4 AS ;), wiec to nie jest
problem tylko pldowy ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI