Skaner... howto?

Jan Wideł jwnews w debian.maszyna.pl
Czw, 2 Lis 2006, 09:58:12 CET

Bohdan R. Rau wrote:
> Skaner mam taki że go jak znalazłem w sieci Linux obsługuje czyli Mustek
> BearPaw 2400 CU Plus.
> Zainstalowałem sane.
> Zrobiłem wszelkie magiczne czynności wymagane do tego aby ów skaner
> został zauważony (z wgraniem firmware na właściwe miejsce włącznie).
>
> scanimage -L pokazuje mi coś dziwnego, mianowicie:
>
> [ethanak w maelen ~]$ scanimage -L
> device `hp_rts88xx: HP ScanJet    ' is a Hewlett-Packard
> SANE_HP_RTS88XX  flatbed scanner
> device `gt68xx:libusb:001:007' is a Mustek BearPaw 2400 CU Plus flatbed
> scanner

    Spróbuj uruchomić z root'a.  Jak ja starałem się w pracy odpalić
Samsunga scx4016, były problemy z uprawnieniami do /proc. Jak dodałem
usera do grupy proc to poszło. Ostanio zauważyłem, że pojawiła się grupa
usb, może teraz wystarczy tylko do niej dopisać usera. Sprawdze w pracy
popołudniu i dam znać.

Jan Wideł
jasw(at)pld-linux.org