Skaner... howto?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 2 Lis 2006, 10:01:49 CET

>     Spróbuj uruchomić z root'a.  Jak ja starałem się w pracy odpalić
> Samsunga scx4016, były problemy z uprawnieniami do /proc. Jak dodałem
> usera do grupy proc to poszło. Ostanio zauważyłem, że pojawiła się grupa
> usb, może teraz wystarczy tylko do niej dopisać usera. Sprawdze w pracy
> popołudniu i dam znać.

Wystarczy się dodać do grupy usb, proc niekoniecznie.

W nowym sane w PLD w AC trzeba się było do tej grupy dodać,
wcześniej nie trzeba było.

zdrówko,
m.a.

ps: ja mam bearpaw 1200cu plus (taki na usb) i sobie go chwalę,
małe, działa, tanie.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba