hal i uprawnienia

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Sob, 4 Lis 2006, 17:03:28 CET

On Fri, Nov 03, 2006 at 08:46:37AM +0100, tom_wiz w poczta.fm wrote:
> Witam
>
> Wie ktos może jak ustawić uprawnienia dostępu do urządzeń dla HAL?
> Po włożeniu płytki do czytnika pojawia się okienko z zapytaniem o dalsze postępowanie, jednak po kliknięciu - otwórz w nowym oknie wyskakuje mi permission denied.

pytanie:
- jakie jądro ?
- jaki udev
- jaki hal
- jakie pld ;-) ac czy th ?
- gnome czy kde ?

ja mam:
kernel-2.6.16.29-2
udev-079-6	(ale on idzie do /udev, bo mam taki kaprys)
dev-2.9.0-25
hal-0.5.7.1-3
hal-device-manager
gnome-volume-manager-1.5.15-3

xfce z head w ac. działa.

wpisd w fstab /dev/hdc /media/cdrom, wpisy moga być ale nie muszą,
ja mam dla sda, sda1 -> moje_usb oraz ide cdrom dla nagrywaczki, i scsi
cdrw i scsi cdrom, i jakoś się montują same.

i działa:
usb disk, cdrom,

zdrówko
abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba