hal i uprawnienia

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Sob, 4 Lis 2006, 17:34:33 CET

On Saturday 04 November 2006 17:03, Michal Abramowicz wrote:

> pytanie:
> - jakie jądro ?
> - jaki udev
> - jaki hal

kernel-2.6.17.13-1.x86_64
udev-097-1.x86_64
hal-0.5.7.1-5.x86_64

> - jakie pld ;-) ac czy th ?

th

> - gnome czy kde ?

kde

> wpisd w fstab /dev/hdc /media/cdrom, wpisy moga być ale nie muszą,
> ja mam dla sda, sda1 -> moje_usb oraz ide cdrom dla nagrywaczki, i scsi
> cdrw i scsi cdrom, i jakoś się montują same.

/dev/dvdrw      /media/dvd              auto    users,noauto            0 0
/dev/sdc1       /media/usbhdd           auto    users,noauto            0 0

> i działa:
> usb disk, cdrom,

mi lustrzanka na usb sie ladnie montuje via hal i dziala,
ale plyty wyrzucaja "permission denied". oczywiscie mount
z palca dziala.

kiedys to w kde dzialalo, obecnie przestalo, a konfiguracji
opcje hal-a mam wyszarzone (patrz zalacznik).