[AC/ready] Problemy z KDE po upgrade do 3.5.5-1

Marcin Król hawk w limanowa.net
Nie, 5 Lis 2006, 19:57:23 CET

> Właśnie zrobiłem upgrade do powyższej wersji (ktoś musi testować ;-) ).
> Pierwsze co zauważyłem to problemy z odpaleniem serwera dźwięku.

Osobiscie nie uzywam serwera dzwieku, bo uwazam go za jeden wielki bug.
U mnie na roznych wersjach KDE mialem nastepujace przypadlosci (zdarzaly
sie losowo tak jak piszesz, czasem kilka z nich w tej samej wersji KDE).

1) SIGSEGV przy starcie lub wylaczaniu serwera
2) SIGSEGV w dowolnym momencie dzialania
3) zjadanie 100% procka
4) zawsze byl OSS uzywany, pomimo ze ustawiona wszedzie byla Alsa (to
tylko bodaj w KDE 3.4.0 lub 3.4.1 mialem)
5) blokowanie mozliwosci rownoczesnego nagrywania i odtwarzania
6) blokowanie urzadzenia, pomagal tylko restart systemu zeby znow
gralo/nagrywalo
7) inne przypadlosci o ktorych zdazylem zapomniec :)

Podsumowujac, ktoregos pieknego dnia powiedzialem "dosc" i wylaczylem to
w cholere, bo okazalo sie, ze na moim sprzecie jest calkiem zbedne.

> Dodatkowo strasznie długo okienka się zamykają (jakiś timeout).

Nie potwierdzam, wszystko smiga. W sumie poza tym, ze po upgrade
zasypalo mi pulpit ikonkami urzadzen (musialem wlaczyc i znow wylaczyc
ow "feature") to nie zauwazylem innych problemow.

M.