[AC/ready] Problemy z KDE - styl Plastik

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pon, 6 Lis 2006, 08:27:23 CET

Dnia sobota, 4 listopada 2006 17:16, Łukasz Maśko napisał:
> Czy ktoś mógłby potwierdzić/zdementować,
Ja zainstalowałem wczoraj i jak narazie muszę zdementować;)

Nie jestem pewien czy mamy podobne ustawienia wiec wymienię:
1.  System dźwiękowy-> ogólne ->
a) Włącz system dźwiękowy
b) Bufor dźwięku = 8 milisekund (najmniej jak się dało)
c) Wyłącz po czasie bezczynności = 1s

2. System dźwiękowy-> sprzęt ->
a) Wybierz kartę dźwiękową (w sumie czy ten tekst ma sens? To nie jest czasem
błąd w tłumaczeniu? Przecież w tym miejscu nie wybieram karty dźwiękowej
tylko system dźwięku który ma być używany) = Advanced Linux Sound
Architekture (ALSA)
b) Pełny dupleks

Wszystko śmiga ale trzeba zaznaczyć, że mam kartę dźwiękową z hw mixing

To tyle jeśli chodzi o dźwięk. Niestety mam inny problem. Po upgrejd zniknął
styl Plastik a nie jest on czasem oficjalnym stylem? Włączył się jakiś inny
paskudny, chciałem zmienić ale niestety nie ma go w konfiguracji (Wygląd i
motywy->Styl) Myślałem, że może jakiejś paczki nie mam ale nie znalazłem
takiego stylu jako osobnej paczki. Na kde-look też go nie mogę znaleźć:D Ktoś
wie gdzie mogę go znaleźć bo fajny był;)
--
Pozdrawiam, Kamil