[AC/ready] Problemy z KDE - styl Plastik

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 6 Lis 2006, 08:39:48 CET

Dnia poniedziałek, 6 listopada 2006 08:27, Kamil napisał:

> Ja zainstalowałem wczoraj i jak narazie muszę zdementować;)
[...]
> Wszystko śmiga ale trzeba zaznaczyć, że mam kartę dźwiękową z hw mixing

U mnie w sumie też działa. Czasami. Znalazłem panaceum na dziwne zachowanie,
ale to nie jest rozwiązanie tylko taki "objazd" metodą "lewa ręka - prawe
ucho". Nie lubię takich rozwiązań.

> To tyle jeśli chodzi o dźwięk. Niestety mam inny problem. Po upgrejd
> zniknął styl Plastik a nie jest on czasem oficjalnym stylem? Włączył się
> jakiś inny paskudny, chciałem zmienić ale niestety nie ma go w
> konfiguracji (Wygląd i motywy->Styl) Myślałem, że może jakiejś paczki nie
> mam ale nie znalazłem takiego stylu jako osobnej paczki. Na kde-look też
> go nie mogę znaleźć:D Ktoś wie gdzie mogę go znaleźć bo fajny był;)

U mnie jest, można go wybrać w Konfiguracja zachowania okien -> Dekoracja
okna. Ja osobiście używam Keramik.