[AC/ready] Problemy z KDE - styl Plastik

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pon, 6 Lis 2006, 08:55:53 CET

Dnia poniedziałek, 6 listopada 2006 08:39, Łukasz Maśko napisał:
> U mnie jest, można go wybrać w Konfiguracja zachowania okien -> Dekoracja
> okna. Ja osobiście używam Keramik.
Tak tylko to jest "dekoracja okna" a nie "styl". Jeżeli chodzi o Plastik to
jest taki "styl" i "dekoracja okna". Dekoracja faktycznie jest ale styl
zniknął. Wiem, że to na pewno ten bo na drugim kompie jest jeszcze stare KDE
i tam jest styl Plastik.

Jest nawet cały motyw Plastik po którego wybraniu powinien być ustawiony styl
Plastik i dekoracja okna Plastik. Dekoracja jest ustawiana no ale styl nie -
bo go nie ma;)

Ktoś ma jakieś pomysły gdzie go wsiąkło? Kurcze teraz jak patrze na starym
kompie to nie ma też już takich jak "Klasyczny KDE" czy "Klasyczny z wieloma
kolorami".
--
Pozdrawiam, Kamil