Skaner... howto?

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Wto, 7 Lis 2006, 01:59:15 CET

Dnia poniedziałek, 6 listopada 2006 15:50, Jacek Osiecki napisał:

> Pomijając fakt że HP LH5L to jedne z najbardziej awaryjnych drukarek
> (jak zresztą wszystkie HP-kowe niewypały z podajnikiem papieru od góry :)
> to faktycznie bezproblemowe...

Hm.... to nie wiem, może mój HP LJ 5L jest jakiś zepsuty... Ogólnie działa
bardzo ładnie, ale...
Podpięty jest do PLD AC, Siostra przychodzi z lapkiem z WinXP, drukarka
sieciowa zainstalowana, wszystko ładnie, strony WWW się drukują, dokumenty
się drukują. I tu nagle... okazuje się że jakiegoś tam PDF nie chce
wydrukować (tak samo z mojego lapka z PLD AC), a jej praca magisterska się
drukuje dziwnie... Czyli pół strony jest dobrze, a pół zamazane...

Nie potrafię stwierdzić czemu tak jest. Chyba normalnie jeszcze raz ją
podłączę, spróbuje zainstalować w systemie i będę próbować, jeśli mówicie że
dobrze pod linuksem działa :)

--
Pozdrawiam,
Paweł