Skaner... howto?

qrwamaca qrwamaca w go2.pl
Wto, 7 Lis 2006, 02:06:02 CET

> Hm.... to nie wiem, może mój HP LJ 5L jest jakiś zepsuty... Ogólnie działa
> bardzo ładnie, ale...
> Podpięty jest do PLD AC, Siostra przychodzi z lapkiem z WinXP, drukarka
> sieciowa zainstalowana, wszystko ładnie, strony WWW się drukują, dokumenty
> się drukują. I tu nagle... okazuje się że jakiegoś tam PDF nie chce
> wydrukować (tak samo z mojego lapka z PLD AC), a jej praca magisterska się
> drukuje dziwnie... Czyli pół strony jest dobrze, a pół zamazane...

  nie jest zepsuty tylko ma mało pamięci (chyba 1mb). Używałem kilka
HPLJ i jak im brakuje pamięci na załadowanie strony to tak się
zachowują. Oryginalne sterowniki HP jakoś to łagodzą.
  A pdf produkuje baaardzo duży wydruk, nawet jeśli ma sam tekst. Widać
to też po szybkości wydruku - ten sam tekst wydrukowany np. z openoffice
i wyeksportowany do pdf i dopiero wydrukowany - roznica w prędkości jest
znaczna.

> Nie potrafię stwierdzić czemu tak jest. Chyba normalnie jeszcze raz ją
> podłączę, spróbuje zainstalować w systemie i będę próbować, jeśli mówicie że
> dobrze pod linuksem działa :)

  mi działa nawet świetnie. prawie 70k stron i smiga.

--
pozdro
Fajti