Programowy restart urządzenia USB (hotplug vs udev ...)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 13 Lis 2006, 16:17:36 CET

On Mon, 13 Nov 2006, Mateusz Korniak wrote:

> To że rozwój hotplug umarł  w  2004 czy 2005 na rzecz udev ?
> Chyba warto odobrazić się na udev ...

Problem w tym, że przy udev w ogóle wszystko przestaje działać :)
Przestaje ładować dźwięk, nie działa drukarka, neostradę szlag trafia...
Być może i da się to jakoś rozwiązać, ale nie stać mnie na tygodniowy
przestój i kombinowanie nad uruchomieniem udeva :-/

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"