Programowy restart urządzenia USB (hotplug vs udev ...)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 13 Lis 2006, 17:45:04 CET

--- Jacek Osiecki <joshua w hybrid.pl> wrote:

> Problem w tym, że przy udev w ogóle wszystko przestaje działać :)

nie ma takiej opcji jeśli zainstalowany jest odpowiednio nowy
kernel, wersja udev (ac czy th obydwie działają dobrze) nie ma tu
znaczenia. kernel jest kluczem do prawidłowego działania udev.

> Przestaje ładować dźwięk, nie działa drukarka, neostradę szlag trafia...
> Być może i da się to jakoś rozwiązać, ale nie stać mnie na tygodniowy
> przestój i kombinowanie nad uruchomieniem udeva :-/

j.w.

--
Fryderyk Dziarmagowski