[th] OpenGL/X kilka problemow.

Adam Mikuta adammikuta w gmail.com
Wto, 14 Lis 2006, 21:17:08 CET

06-11-14, Piotr Grymkowski <carnage2 w go2.pl> napisał(a):

> Najnowszy driver fglrx nie obsługuje serii kart od 7500 do 9200 ( z
> tego co pamiętam).

No wlasnie... A ja jednak wolalbym open sourcowy sterownik jesli jest...

> Z tego co patrzyłem na Twój xorg.conf powinieneś
> zmienić wartość
> Option "XkbRules"       "xfree86"
> na xorg powinno działać.

Hm... wtedy jest jeszcze gorzej. Po odpaleniu sie kdma jak wcisne
dowolny przycisk kdm znika i pojawia sie jeszcze raz.

> Powinieneś mieć jeszcze moduł do kernela drm
> Żeby mieć prawdziwą akcelerację.

O. Doinstalowalem i nawet ten opengl ruszyl. Marudzi tylko:
$ ./a.out
libGL error: open DRM failed (Operation not permitted)
libGL error: reverting to (slow) indirect rendering
freeglut (./a.out): Unable to create direct context rendering for window ''
This may hurt performance.
freeglut (./a.out): Unable to create direct context rendering for
window 'freeglut menu'
This may hurt performance.

Ale dziala (a z roota w ogole nic nie mowi i dziala).

Tylko co tu z ta klawiatura...

Adam