[th] OpenGL/X kilka problemow.

Marcin Banasiak megabajt w pld-linux.org
Wto, 14 Lis 2006, 21:37:00 CET

06-11-14, Adam Mikuta <adammikuta w gmail.com> napisał(a):
> I opengl ladnie mi chodzil... ale nie moglem sie przelaczac pomiedzy
> konsolami (ctrl+alt+Fx) ani po przesz ctrl+alt+backspace resetowac
> iksow a polskie literki dzialaly jak dziwne skroty klawiszowe...

Może dopisz do sekcji konfiguracyjnej klawiatury

Option "RightAlt"    "ModeShift"

> Stwierdzilem ze warto zrobic upgrade moze problem sam sie rozwiaze...
> No i przestal dzialac OpenGL:

W grupie video jesteś?

Z tego co widzę nie masz w xorg.conf sekcji DRI, więc:

Section "DRI"
    Mode 0666
EndSection

Jednak nie jestem pewny czy to jest przyczyna Twoich problemów.

--
Pozdrawiam Marcin Banasiak
E-mail: megabajt(at)pld-linux.org