drukarka kyocera

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 18 Lis 2006, 14:50:05 CET

Mieszko Kaczmarczyk wrote:
> [...]

Jak lp i parport to raczej parallel niz serial i wtedy może jej PnP nie
znajdować. Spróbowałbym ją dodać na siłę (ręcznie podając typ i port) i
sprawdziłbym ustawienia portu w BIOSie (EPP/ECP).
Btw. lp i parport mogą działać na raz?

> Laser na serialu?  tak z ciekawosci - ile trwa wrzucenie strony A4 300dpi do
> wydruku?

Akurat laserowe drukarki zazwyczaj przyjmuja PostScript lub PCL (oba
wektorowe i zwięzłe).