drukarka kyocera

Pan Hektor listywww w gmail.com
Pon, 20 Lis 2006, 13:09:40 CET

On 11/18/06, Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl> wrote:

> Jak lp i parport to raczej parallel niz serial i wtedy może jej PnP nie
> znajdować. Spróbowałbym ją dodać na siłę (ręcznie podając typ i port) i
> sprawdziłbym ustawienia portu w BIOSie (EPP/ECP).
> Btw. lp i parport mogą działać na raz?

brakowalo mi modulu parport_pc, po zaladowaniu jego cups ruszyl z kopyta. u
mnie w systemie, jesli zaladuje modul lp, automagicznie laduje sie z nim
parport.

> Laser na serialu?  tak z ciekawosci - ile trwa wrzucenie strony A4 300dpi
> do
>
> Akurat laserowe drukarki zazwyczaj przyjmuja PostScript lub PCL (oba
> wektorowe i zwięzłe).

oczywiscie lzylem niczym bura .... :), drukarka jest w pelni rownolegla :) a
nie szeregowa. mialem chwilowe zacmienie. popatrzylem sie na wtyczke od
strony drukarki i jakos mi sie tak smiesznie skojarzylo.