[OT] vim7

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Nie, 19 Lis 2006, 15:47:26 CET

czesc

matchparen.vim daje magiczną opcję podświetlania nawiasów,
i bardzo dobrze, ale piszą też że można to wyłanczać
NoMatchParen i włanczać DoMatchParen

tylko że ac vim-7.0.081-1 mówi:
E492: Nie jest komendą edytora: DoMatchParen

eh, ktoś to może zwalczył ? bo ja już się poddaję, tzn
w gogle mówią że można właczać i wyłaczać ale jakoś nei można

pomocy ;-), próbowałem sobie te polecenia podłączyć pod jakies
skróty ale ciągle nie działa ;-) a :let loaded_matchparen = 0/1 nie jest
rozwiązaniem ;-)

map <F2> :NoMatchParen^M
map <F3> :DoMatchParen^M

m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba