[OT] vim7

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Nie, 19 Lis 2006, 19:09:07 CET

On Sun, Nov 19, 2006 at 03:47:26PM +0100, Michal Abramowicz wrote:
> czesc
>
> matchparen.vim daje magiczną opcję podświetlania nawiasów,
> i bardzo dobrze, ale piszą też że można to wyłanczać
> NoMatchParen i włanczać DoMatchParen
Banał

Pewnie większość ludzi wyłancza tę opcję dajć w ~/.vimrc lub
~/.vim/plugin/main.vim
let loaded_matchparen = 1

to tej lini trzeba się pozbyć z konfiga i wtedy polecenia
NoMatchParen DoMatchParen działają ;-)

no.
moze to się komus przyda, bo już mi ręce opadły z tym vim'em ;-)
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba