[th] OpenGL/X kilka problemow.

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Wto, 21 Lis 2006, 17:27:59 CET

On Boomtime, The Aftermath 30, 3172 YOLD, Adam Mikuta wrote:

> Niczego takiego nie definiowałem a problem znikł jak zrobiłem
> downgrade iksów z th-test do th.

Nie martw się, i tak masz lepiej niż ja -- ostatnio zdowngrade'owałem
z th-test do th (sorry, ale debugowanie xorg to zbyt ciężka magia jak
dla mnie), bo na naciśnięcie dowolnego klawisza xserwer reagował
segfaultem ;)

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...taki list, który nie jest z papieru,