[th] OpenGL/X kilka problemow.

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Wto, 21 Lis 2006, 20:30:50 CET

Dnia 21-11-2006, wto o godzinie 17:27 +0100, Maciek Pasternacki
napisał(a):
> Nie martw się, i tak masz lepiej niż ja -- ostatnio zdowngrade'owałem
> z th-test do th (sorry, ale debugowanie xorg to zbyt ciężka magia jak
> dla mnie), bo na naciśnięcie dowolnego klawisza xserwer reagował
> segfaultem ;)
To podobnie jak ja (ale jeszcze nie downgradowałem) po naciśnięciu
klawisza czasem się wysypie, czasem zamrozi i to niezależnie od używania
kde lub gnome. Czasem jest dobrze i póki nie zamknę X-ów to działa bez
zarzutu.
Krystian T.

             "errare humanum est..."