instalacja z rescue CD ...

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Wto, 21 Lis 2006, 20:17:29 CET

Osóbka znana jako Sławek Owoc, wystukała:

> Pewnie tak, aczkolwiek czasowo to wypadnie pewnie podobnie.
>
> Czy moglby mi ktos wytlumaczyc dlaczego w moim przypadku initrd sie
> automatycznie niewygenerowalo ?
> Skoro zamontowalem partycje (z systemem plikow reiserfs) to dlaczego
> po zamontowaniu /proc musialem recznie podawac modul przy generowaniu
> initrd ?

A w fstab ten reiser był wpisany? Bo IMHO geninitrd patrzy do fstab, żeby
dobrać moduł do fs, a do proc żeby dodać moduły obsługujące kontroler...

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)