instalacja z rescue CD ...

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Wto, 21 Lis 2006, 20:55:41 CET

> A w fstab ten reiser był wpisany? Bo IMHO geninitrd patrzy do fstab, żeby
> dobrać moduł do fs, a do proc żeby dodać moduły obsługujące kontroler...

wg mnie byl - potestuje jutro jeszcze raz z opcja --log zeby sprawdzic
co tam mu sie nie udaje sciagnac...

co do proc - zawsze musialem moduly do Adapteca 2940 czy
Ami megaraida dopisac do /etc/sysconfig/geninitrd (pewnie tak samo
zadziala --with:) przed generowaniem, bo jakos samo po zamontowaniu
proc ich nie dodawalo do initrd

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc